Sztuka czytania informacji z grafiki użytkowej, znaków firmowych, wizytówek, ulotek, reklam filmowych i stron internetowych – Roman Wiktor Then

Sztuka czytania informacji z grafiki użytkowej, znaków firmowych, wizytówek, ulotek, reklam filmowych i stron internetowych – Roman Wiktor Then

 

Zapraszamy do udziału w jedynym tego rodzaju kursie. Wszystkie lekcje już się odbyły na żywo i zostały nagrane. W tej chwili jest już dostępnych tutaj 5 lekcji, a pozostałe będą sukcesywnie dodawane.
Zapewne zdajesz sobie sprawę jak istotne znaczenie w naszym życiu ma symbolika. Roman Then od ponad 9 lat bada i analizuje liczne przykłady jak przez symbolikę znaków kolorów liter można zdobyć dodatkowo ukryte podświadomie informacje z wizytówek, znaków firmowych, reklam filmowych, itd. Czy jesteś pewny, że twoja wizytówka lub znak firmowy nie zawiera o Tobie lub o Twojej firmie negatywnych informacji? Być może powiesz “przecież to nie ja projektowałem i nie ja drukowałem moją wizytówkę. Skąd projektant mógłby mieć negatywne informacje o mnie?” Pokażemy na przykładach, jak reklama filmowa zamiast reklamować wyrób, informuje o kłopotach firmy. Pokażemy, jak znaki mające promować Polskę, ośmieszają ją za aprobatą polityków. Z tego kursu dowiesz się, jak projektować własne nazwy, grafiki i inne elementy reklamowe, aby przyciągać najlepszych klientów.

PROGRAM KURSU:

  • Lekcja 1. Wprowadzenie – narzędzia-klucze.
  • Lekcja 2. Symbolika znaków firmowych – ćwiczenie.
  • Lekcja 3. Symbolika znaków firmowych część 2 – ćwiczenie.
  • Lekcja 4. Symbolika wizytówek – ćwiczenie.
  • Lekcja 5. Symbolika wizytówek część 2 – ćwiczenie.
  • Lekcja 6. Symbolika ulotek, szyldów, zaproszeń i pism urzędowych – ćwiczenie.
  • Lekcja 7. Symbolika kalendarzy ściennych, plakatów – ćwiczenie.
  • Lekcja 8. Symbolika w malarstwie – ćwiczenie.
  • Lekcja 9. Symbolika w reklamie filmowej.
  • Lekcja 10. Symbolika w heraldyce, stronach WWW – zakończenie kursu.

Więcej o kursie – lekcja wstępna:

DLA KOGO JEST TEN KURS?
Jest on dla ludzi, którzy:

  • chcą się nauczyć odnajdywać ukryte symbole,
  • chcą się nauczyć diagnozować reklamy pod względem ich realnego wpływu na potencjalnego klienta,
  • chcą się nauczyć projektować skuteczne reklamy, ulotki, szyldy,
  • mają los w swoich rękach i dbają o swoje życie i zdrowie, aby nie dać się nabrać na chwyty reklamowe,
  • chcą sobie ułatwić wyszukanie uczciwych firm usługowych,
  • nie chcą dać się nabrać na byle jakie a drogie wyroby czy usługi,
  • w przyszłości będą chcieli wziąć udział w kursie projektowania (ukończenie kursu czytania będzie warunkiem do wzięcia udziału w kursie projektowania grafiki i reklam).
O AUTORZE
Nazywam się Roman Wiktor Then. Od trzydziestu lat interesuję się, a w przeszłości czynnie zajmowałem się ezoteryką, Reiki, bioterapią, psychotroniką, NLP, numerologią, radiestezją, feng shui i wieloma podobnymi dziedzinami. Ten szeroki zakres aktywnych zainteresowań, doświadczeń nie zawsze pozytywnych, pozwolił mi stworzyć szkołę lub inaczej stworzyć swoisty „klucz” do ukrytych informacji we wszelkiego rodzaju grafikach, znakach firmowych, reklamach ulotkowych i filmowych.
Jesteś pewien, że wręczając komuś swoją wizytówkę, nie przekazujesz negatywnych informacji o sobie albo o swojej firmie? Być może myślisz, że skoro to nie ty projektowałeś znak firmowy i wizytówkę to żadne informacje na temat ciebie lub twojej firmy nie dotrą do innych osób? To jesteś w błędzie.
Moje doświadczenia z pracy z ludźmi, firmami, a przede wszystkim pracą nad samym sobą dały mi ogromne doświadczenie i wiedzę jak pomóc innym, kiedy znajdą się na „rozstaju dróg życiowych” lub tym, którzy planują rozpoczęcie własnej działalności. W życiu każdego człowieka, powtarzam w życiu każdego człowieka istnieją lata wspaniałe, przeciętne i słabe. Głównym narzędziem do analizy sytuacji w jakiej się znalazłeś są numerologia i astrologia. Ale w przypadku firm wiele informacji można uzyskać ze znaku firmowego jeśli firma taki posiada. Oglądając reklamy w telewizji często zachwycałeś się reklamowanym towarem lub oferowaną usługą, a tymczasem ta reklama była swoistą pułapką, a mówiąc prościej po prostu kłamstwem. Jest wiele reklam, które są po zwyczajnymi antyreklamami. Dobra reklama ma za zadanie zachęcić do zakupu, a nie zniechęcić.
Właśnie dlatego stworzyłem szkołę jak czytać i zdobywać ukryte informacje wynikające ze znaków firmowych, wizytówek, ulotek, reklam filmowych i stron internetowych.
Właśnie teraz postanowiłem uruchomić szkołę zdobywania wszelkich ukrytych informacji z grafiki i filmów. Jeśli chcesz się poruszać bezpiecznie w gąszczu reklam, to ta szkoła jest dla Ciebie.
Obecnie zajmuję się tylko pomocą w uruchamianiu własnych działalności biznesowych, podejmowaniu decyzji interpersonalnych, projektowaniem znaków firmowych, które nie zawierają negatywnych informacji o Tobie i twojej firmie oraz reklam filmowych w oparciu o numerologię i analizę istniejących znaków firmowych.

Przy okazji, zapraszamy również do obejrzenia wywiadu z Romanem Thenem sprzed kilku lat

Lekcja 1. Wprowadzenie - narzędzia-klucze

1
Lekcja 1. Część 1. Kolory
20:38
2
Lekcja 1. Część 2. Orientacja stron
21:46
3
Lekcja 1. Część 3. Pytania i odpowiedzi
18:52

Lekcja 2. Symbolika znaków firmowych – ćwiczenie

1
Lekcja 2. Część 1
19:54
2
Lekcja 2. Część 2
21:11
3
Lekcja 2. Część 3
19:47
4
Lekcja 2. Część 4
19:14

Lekcja 3. Symbolika znaków firmowych - część 2 – ćwiczenie

1
Lekcja 3. Część 1
11:52
2
Lekcja 3. Część 2
18:09
3
Lekcja 3. Część 3
13:00
4
Lekcja 3. Część 4
18:23
5
Lekcja 3. Część 5
13:48
6
Lekcja 3. Część 6
18:59

Lekcja 4. Symbolika wizytówek – ćwiczenie

1
Lekcja 4. Część 1
13:41
2
Lekcja 4. Część 2
7:18
3
Lekcja 4. Część 3
24:35
4
Lekcja 4. Część 4
4:29
5
Lekcja 4. Część 5
7:37

Lekcja 5. Symbolika wizytówek - część 2 – ćwiczenie

1
Lekcja 5. Część 1
5:38
2
Lekcja 5. Część 2
8:35
3
Lekcja 5. Część 3
10:32
4
Lekcja 5. Część 4
20:39
5
Lekcja 5. Część 5
4:28
6
Lekcja 5. Część 6

Lekcja 6. Symbolika ulotek; szyldów; zaproszeń i pism urzędowych – ćwiczenie

1
Lekcja 6. Część 1
19:58
2
Lekcja 6. Część 2
6:33
3
Lekcja 6. Część 3
6:08
4
Lekcja 6. Część 4
8:34
5
Lekcja 6. Część 5
12:38
6
Lekcja 6. Część 6
11:47
7
Lekcja 6. Część 7
14:38

Lekcja 7. Symbolika kalendarzy ściennych; plakatów – ćwiczenie

1
Lekcja 7. Część 1
8:10
2
Lekcja 7. Część 2
10:25
3
Lekcja 7. Część 3
21:40
4
Lekcja 7. Część 4
1:15
5
Lekcja 7. Część 5
14:03

Lekcja 8. Symbolika w malarstwie – ćwiczenie

1
Lekcja 8. Część 1
21:33
2
Lekcja 8. Część 2
16:21
3
Lekcja 8. Część 3
20:54
4
Lekcja 8. Część 4
6:50
5
Lekcja 8. Część 5
3:29
6
Lekcja 8. Część 6
8:54
7
Lekcja 8. Część 7
7:22
8
Lekcja 8. Część 8
7:30
9
Lekcja 8. Część 9
7:36
10
Lekcja 8. Część 10
6:40

Lekcja 9. Symbolika w reklamie filmowej

1
Lekcja 9. Część 1
17:52
2
Lekcja 9. Część 2
21:52
3
Lekcja 9. Część 3
8:05
4
Lekcja 9. Część 4
8:42

Lekcja 10. Symbolika w heraldyce; stronach www; zakończenie kursu

1
Lekcja 10. Część 1
17:20
2
Lekcja 10. Część 2
16:07
3
Lekcja 10. Część 3
5:38
4
Lekcja 10. Część 4
14:59
5
Lekcja 10. Część 5
23:15
Dodaj do listy życzeń
Kupuję
Zapisany: 5 studentów
Czas trwania: 10-12 godzin
Wykłady: 55
Film: 10-12 godzin
Poziom: Podstawowy