Sztuka czytania informacji z grafiki użytkowej, znaków firmowych, wizytówek, ulotek, reklam filmowych i stron internetowych – Roman Wiktor Then

Zapraszamy do udziału w jedynym tego rodzaju kursie. Wszystkie lekcje już się odbyły na żywo i zostały tutaj opublikowane. |
Zapewne zdajesz sobie sprawę jak istotne znaczenie w naszym życiu ma symbolika. Roman Then od ponad 9 lat bada i analizuje liczne przykłady jak przez symbolikę znaków kolorów liter można zdobyć dodatkowo ukryte podświadomie informacje z wizytówek, znaków firmowych, reklam filmowych, itd. Czy jesteś pewny, że twoja wizytówka lub znak firmowy nie zawiera o Tobie lub o Twojej firmie negatywnych informacji? Być może powiesz “przecież to nie ja projektowałem i nie ja drukowałem moją wizytówkę. Skąd projektant mógłby mieć negatywne informacje o mnie?” Pokażemy na przykładach, jak reklama filmowa zamiast reklamować wyrób, informuje o kłopotach firmy. Pokażemy, jak znaki mające promować Polskę, ośmieszają ją za aprobatą polityków. Z tego kursu dowiesz się, jak projektować własne nazwy, grafiki i inne elementy reklamowe, aby przyciągać najlepszych klientów. |
PROGRAM KURSU:
|
O AUTORZE![]() Jesteś pewien, że wręczając komuś swoją wizytówkę, nie przekazujesz negatywnych informacji o sobie albo o swojej firmie? Być może myślisz, że skoro to nie ty projektowałeś znak firmowy i wizytówkę to żadne informacje na temat ciebie lub twojej firmy nie dotrą do innych osób? To jesteś w błędzie. Moje doświadczenia z pracy z ludźmi, firmami, a przede wszystkim pracą nad samym sobą dały mi ogromne doświadczenie i wiedzę jak pomóc innym, kiedy znajdą się na „rozstaju dróg życiowych” lub tym, którzy planują rozpoczęcie własnej działalności. W życiu każdego człowieka, powtarzam w życiu każdego człowieka istnieją lata wspaniałe, przeciętne i słabe. Głównym narzędziem do analizy sytuacji w jakiej się znalazłeś są numerologia i astrologia. Ale w przypadku firm wiele informacji można uzyskać ze znaku firmowego jeśli firma taki posiada. Oglądając reklamy w telewizji często zachwycałeś się reklamowanym towarem lub oferowaną usługą, a tymczasem ta reklama była swoistą pułapką, a mówiąc prościej po prostu kłamstwem. Jest wiele reklam, które są po zwyczajnymi antyreklamami. Dobra reklama ma za zadanie zachęcić do zakupu, a nie zniechęcić. Właśnie dlatego stworzyłem szkołę jak czytać i zdobywać ukryte informacje wynikające ze znaków firmowych, wizytówek, ulotek, reklam filmowych i stron internetowych. Właśnie teraz postanowiłem uruchomić szkołę zdobywania wszelkich ukrytych informacji z grafiki i filmów. Jeśli chcesz się poruszać bezpiecznie w gąszczu reklam, to ta szkoła jest dla Ciebie. Obecnie zajmuję się tylko pomocą w uruchamianiu własnych działalności biznesowych, podejmowaniu decyzji interpersonalnych, projektowaniem znaków firmowych, które nie zawierają negatywnych informacji o Tobie i twojej firmie oraz reklam filmowych w oparciu o numerologię i analizę istniejących znaków firmowych. Strona Romana Thena: symbolika.labre.pl |
Lekcja 1. Wprowadzenie - narzędzia-klucze
1
Lekcja 1. Część 1. Kolory
2
Lekcja 1. Część 2. Orientacja stron
3
Lekcja 1. Część 3. Pytania i odpowiedzi
Lekcja 2. Symbolika znaków firmowych – ćwiczenie
1
Lekcja 2. Część 1
2
Lekcja 2. Część 2
3
Lekcja 2. Część 3
4
Lekcja 2. Część 4
Lekcja 3. Symbolika znaków firmowych - część 2 – ćwiczenie
1
Lekcja 3. Część 1
2
Lekcja 3. Część 2
3
Lekcja 3. Część 3
4
Lekcja 3. Część 4
5
Lekcja 3. Część 5
6
Lekcja 3. Część 6
Lekcja 4. Symbolika wizytówek – ćwiczenie
1
Lekcja 4. Część 1
2
Lekcja 4. Część 2
3
Lekcja 4. Część 3
4
Lekcja 4. Część 4
5
Lekcja 4. Część 5
Lekcja 5. Symbolika wizytówek - część 2 – ćwiczenie
1
Lekcja 5. Część 1
2
Lekcja 5. Część 2
3
Lekcja 5. Część 3
4
Lekcja 5. Część 4
5
Lekcja 5. Część 5
6
Lekcja 5. Część 6
Lekcja 6. Symbolika ulotek; szyldów; zaproszeń i pism urzędowych – ćwiczenie
1
Lekcja 6. Część 1
2
Lekcja 6. Część 2
3
Lekcja 6. Część 3
4
Lekcja 6. Część 4
5
Lekcja 6. Część 5
6
Lekcja 6. Część 6
7
Lekcja 6. Część 7
Lekcja 7. Symbolika kalendarzy ściennych; plakatów – ćwiczenie
1
Lekcja 7. Część 1
2
Lekcja 7. Część 2
3
Lekcja 7. Część 3
4
Lekcja 7. Część 4
5
Lekcja 7. Część 5
Lekcja 8. Symbolika w malarstwie – ćwiczenie
1
Lekcja 8. Część 1
2
Lekcja 8. Część 2
3
Lekcja 8. Część 3
4
Lekcja 8. Część 4
5
Lekcja 8. Część 5
6
Lekcja 8. Część 6
7
Lekcja 8. Część 7
8
Lekcja 8. Część 8
9
Lekcja 8. Część 9
10
Lekcja 8. Część 10
Lekcja 9. Symbolika w reklamie filmowej
1
Lekcja 9. Część 1
2
Lekcja 9. Część 2
3
Lekcja 9. Część 3
4
Lekcja 9. Część 4
Lekcja 10. Symbolika w heraldyce; stronach www; zakończenie kursu
1
Lekcja 10. Część 1
2
Lekcja 10. Część 2
3
Lekcja 10. Część 3
4
Lekcja 10. Część 4
5
Lekcja 10. Część 5